In random

update ckit.....


sorry for the lack of updates... usb cable hilang sudeyyy.... xjumpa..tp adela tu kt rumah misplaced kott......So sepanjang minggu ni what happened?

1. my hubby masuk hospital, 3hari 2mlm penginapannya di situ... suspect H1N1, masa kt wad tu, pesakit dia yg dia jumpa masa kt emergency ada dlm wad yg sama,suspect H1N1,so doktor dan patient bersama2 dirawat......Nurse2 cbuk je tanye mana wife doctor.... jwpan my hubby " dah awk suspect saya H1N1,xkan nk bg dia dtg,dhla dia preknen"... tp dtg gakla sehari time tu dh kt dlm isolation room, sbb ramai lg critical kt luar tu...


2. Hubby dpt cuti seminggu,bkn dpt,tp kena ambik actually... merayap tgk narnia, survey barang baby, pegi MAHA...byk tmpt lgla...sian lakiku org kena rehat,bini dia ajak merayap plak...


3. Pegi scan baby saya... time tu dia xbyk gerak,ngantok kot... tgn je gerak skit2.. Nape eyh I got a feeling that my baby is going to be a boy??? hihi.. dhla nama baby boy je prepare,nama pompuan xde lg... malas nk wat keje rumah,mcm msk ke kann...Laki ke pompuan I dont mind tp tolongla nk tau gender cepat....so saya boley bli kaler biru or kaler pink...waaaa... btw kandungan saya sudah 15minggu.. atau dgn kata lainnya lg seminggu nk masuk 4bulan... Tapiiii..... org xnmpk lg pewut saya...huhu


4. Lagi 3 hari nk exam...mula2 xnak ambik sbb xde mood r nk stadi, nk suh hubby wat surat kunun2 xsihat,tp dia xnak buattt...dia suh gak amik exam...hallllaaaaa lomah den... pastu dia terkejut tau lg seminggu nk exam ahaks... tp xstudy pown...


5. Mmmmm tu je kot stakat ni....babaiiiiiiiii...


to kwn2 saya...selamat mengambik exam...wish u guys all the best yeeee.... u guys can do it!!!! me?? ntah xde prasaan nk ambik exam,xprepare pape...sbb dh byr g jela...



Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...