In Cats

CATIT HOODED CAT LITTER PAN

Yeyeh, akhirnya brg yg aku nak bli utk kucing2 aku dh pun dibeli.....


Xdela nk sgt pun bli, tp ntah tiba2 teringat plak,pastu bley mengurangkan shmellll





Presenting





Jamban baru berwarna Pink.........













Ok ritual biasa budak2 nih.... Smell2, bau2... Jilat2 eyh xde2....Overla tu kan, kt atas kaler hitam tu carbon filter..fungsinya menapis bau ye ....












Dh bau, mcm biasala tuan inspektor nk periksa dgn detail, nak masuk siap... Kena bukak dulu penutup dia, sbb mcm xreti lg je nk masuk kan...........












Ok pastu penolong inspektor plak nak join, kita boleh lihat di situ ketidakpuasan hati Percy bila Miley pun tolong penyiasatan dia............









Ok lg,muka macam nk telan je Miley nih...Ngehehehe....







Ok tu aje,pembelian tidak diberitahu kpd Wawz, balik2 je nmpk kt blkg dia tnya,eyh awk bli baru?.....



Aku pun a'ah.... Haaa sng kan laki aku, xde tanya brape hinggit ke,bila bli ke,bli ktne ke, ape ke tu je dia tanya...ahaha



Reason aku bli sbb dia bertutp so dpt mengurangkan kebau-bauan.... So far it works la kot... Pastu bley mengelakkan pasir berteraburan, sbbnya b4 ni pakai x bertutup, Miley menggali pasir mcm nk terbalikkan je bekas tu, gali mcm nk cari harta karun... Keje nak menyapu pasir je...



Now everything settled, diorg xpelik nk buat bisnes dlm tu... Bagus2








Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...