In

AN ADVOCATES AND SOLICITOR

Hiakkkkkkkkkkkkk........ Punyela payah nak update blog ni hah.... ye ask other mother who's a blogger yg ada anak kicik, kompem blog dia susah nk dihapdet.........





Mlm ni anak ngan laki dh tido, mcm biasa aku kalau blum pukul 1 pg mesti xtido... xbiasa tido awal... bgn pun xbiasa bgn awal ehhh??? kantoi di situ......







Ok on 20th dec ye I know lama gils punye cerita... my one n only sista finally dianugerahkan or ditauliahkan sebagai peguamcara n peguambela, bertempat kat mahkamah tinggi seremban....







The ceremony ni dipanggil as long call ceremony... xtau nape, but it's not that long pun, 15 min jer



The one in black yg standing tu my kakak... xley tangkap gmbar dlm mahkamah sbnrnya tp selamber...nyorok2 la tapi

Nila kali pertama aku masuk mahkamah... Aku dulu nak ambik law sbnrnya sbb aku suka gila baca, nak2 masa skolah menengah buku sejarah, best kot.... but tula xnk sama ngan kakak aku punya pasal.. now dh stuck ngan ACCA ...pffttttt









ok abih dah hehe










The lawyers aritu n my mak blurry pic















Budak ini duduk ngan my sis punya kawan, sbb baby xley masuk... fyi Wawz xde... sbb kejela ape lg... tp nsb baik oncall dptla aku tido seremban













Her boss yg nyorok kt blkg time tgkap gambar sbb xnak nmpk perut dia .....






Iman lentok dan aunty long nyer....Aku selaku mak andam x bertauliah, touch up sket muka kakak ku nih.... 5min siap.....








My sista and her bff dr skolah menengah... sanggup dtg dr KL
















Our familia.... with my nenek... satu2nya grandparent yg tinggal








Buat dekat Seremban coz she did her chambering kat Seremban not in KL









Iman with his pakcu (rambut pelik huahua)










Iman ni bley panggil mat lentok kot.........










Proud parents with their oldest child.......







Okay tamatla suday ceritanya..... A big congratulation to my sister Nordiana Nordin upon your long call ceremony and finally become an advocates and solicitor ( walaupun da basi n siap dh dapat keje baru plak)



Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...