In Cats

Tergoleks,menggoleks atau digolekskan....."

Enggak taula ngapain baby2 aku ni suka sgt bergolekkan seperti ini.... Sape ntah ajar. Papa dia kot...




Percy dgn perut bulat...Miley sopan sikitla








ok sudah start menggolek2kan diri,bawah kabinet tv...






Percy mata stim tgh golek kena kipas.....




Miley sambung aksi ayam golek dia lg...Asal terbaring je mcm ni,xpnh nak meniarap






Skrg ni dua2 nak attention,asal dukung sekor,sekor lg jeling....Main dgn yg sekor,sekor lg tenung..huhu serba salah I dibuatnyee....

Dua2 pun dah rajin mengurut,naik je kt peha startla sesi mengurut..Miley mcm segan2 skitla.. Dia mcm usik2 kita toink2 guna tgn dia... xbrani nk pnjat trus bdn..Tapi suka sgt mengunyah jari jemari kami yg comel2 belaka ni...




Related Articles

2 comments:

FareHa Ainuddin said...

yg putih tue percy kan? obvious kot dah besar.. wa..waa.. nak main ngan dia gak...;)

Mrs Delaila... said...

a'ah putih tu percy...sgt gumuk dan manja giler...awk bkn tkt kucing ke

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...