In

I-CITY SHAH ALAM





Last week me madre mengajak kami g I-City..... Sbb semua xpenah pergi lg, so kitorg pun joinla skali... While my family in law g bercuti kt PD....










Iman dah siap...Papa x siap2 lagi... So Iman decided to have a chat with his magnetic monkey
 huhu..............















Eh tiba2 dh smpai kannnn... Parking agak jauh dr tempat kt I-City tu.... I suggest u guys ikut pintu belakang yg dr bukit raja tu... n bukan dr Uitm Shah Alam.......
















Iman berwajah Oren............














Jalan menuju ke syorga.... heee santek kan pokok2 lampu tu.... Kt jusco Au2 adala beberapa ketul pokok cenggini...........































Iman saja sabotaj...


















Ada buai laju2 mcm kt genting tu......... But org sgt ramai,toksah la nk naik mlm tu kan.....























Iman yg bosan dan kepanasan..........

















Anddddddd...he's out



















Ada menatang














U can find org jual2 benda lampu2 ni merata2....

































Nothing much to do kalau x masuk snow house tu... so bergamborla kita....my sissy n omak










My parent








My husband n Iman yg dibuai mimpi indah








Of all the attraction there,this place caught my attention ...




ARCADE AND FUN FAIR KECIL-KECILAN 































Sgt jeles ngan mamat yg mempunyai rambut yg guna jari pun boley ni... tgk r toys yg dia dh menang x aci tol



















Xtaula nape,aku suka btol klau ada prmainan cm ni... Kalau kt kampung,ada fun fair...mmg terkinja2la aku nk g



Aku main yg tembak2 tu n  amik ikan dlm kolam tu... Masa yg game ikan tu, budak yg jaga tu dh tolong dh... Tp aku g letak balik n amik ikan lain...... Yg dia bg tu dpt hadiah plg besar...... cisssss


Pastu dia tolong lg,tp dia xnk bg yg besar dh kot...huhu 


so i get















The fluffies that look like angry bird










Sbb ada Iman xsesuaila nk g masuk snowwalk sume tu, my parent pun xnk try pape game kt situ... so kitorg just jalan2,aku main game kt mini fun fair tu, then balik.........












Ini adelah pemandangan ketika aku mahu membayar parking......... Bila dh dekat ngan booth tu... baru aku baca










pffttt kalau aku tau,baik aku bayar masa sampai2 tu...org kt tempat masuk tu bukan nk bgtau awal2 caittt..


Fix rate RM 10 per car

Huuu itu saja kwn2...... Nothing much sbb xde lgsung aktiviti kitorg buat...... Open place, bwkla payung in case hujan tiba2........ Pastu xsesuai kot utk bdk kecik... dgn mlm, dgn org ramai n merokok sume.... tp utk experience je....... Ada family ni bwk baby yg mcm xputus tali pusat lg.... Sian je baby tu aku tgk........







So kalau nk g next time, n Iman dh besar better g masa bukan cuti sekolah......





Last but not least.... Gambar yg Wawz rasa mcm dia terer sgtla tgkap gambar tu...huhu













Kalau bukan aku yg pose mcm tu,xdenye gambar tu menjadi... eceyyy... agak candid la kononnya





Ok itu sajer




Related Articles

1 comments:

mrs adam said...

saya pergi I-city masa 2010,masa baru2 bukak.RM1 per car.byk jugak kereta masa tu.2011 dah naik RM10 per car.naik RM9 tu..hehe

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...