In

BLOG



My Mr Wawz asked me to create a medical blog for him..... I was like wuttttt???



Niat yg mulia nak share ilmu dgn medical student maybe.... Tapi tapi tapi blog aku ni pun ssh nk update.. I can create a blog, tp content tu typela sndiri eh....


Seriously, kawin dgn Wawz yg xkan ckp layman term bila ckp bahasa medical ni at first mcm annoyed huu... Tapi lama2 layankan aje, aku ni study Akaun.. Biologi xpnah ambik pastu selamba je my beloved Wawz ni ckp palpitation , echo, hemato, nephro, renal artery masa bercakap ngn aku.. Tension ke x ko klau tiap masa nak tanya apa yg dia tgh ckp


But then, dh 2 tahun pun kawin.. Nk xnak biasakan jela dgn bahasa2 tu... Aku bley phm ape tu hypercalcemia Walaupun xpayah cari maksud *tepuk tangan*


Nsb baikla Akaun xde term yg bombastic sgt... Aku tanya Wawz apa tu stakeholder pun xley jwb jgk hiuhiuhiu...


To Wawz semoga berjaya memblog kalau nakla....

Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...