In

IMAN YANG PEMAKAN



 To those yg ada anak yg dh start makan mesti pening kan kalau anak xnak makan..........


Tp aku plak pening sbb anak aku ni hah kuat sgt makan... aduiiiiiii........  Iman ni pantang tgk org makan mulala pandang semacam,pastu dekat2 then jilat2 bibir sendir mcm kebulur





Di satu ketika,aku bekpes makan biskut ngan air teh o... dia ddk dlm walker dtg mengendeng2







 Suap jela







 Last2 dia je yg makan







Eh tp sdp arr biskut ni,jenama deluxe rasa mcm susu.... cicah teh o longan... yummeyy






Kejadian kedua............



Aku tapau meatball Ikea for Wawz, sbb dia kejela kan.......... Masa kt ikea tu aku suapla spageti n fries..... byk jgkla mkn......





Pastu bila Wawz blk, n nk mkn meatball tu,adala makhluk tuhan plg seksi ni dtg













 Nak xnak suapla lg








Tgk tu mengadap camtu skali, yg mak ngan bapak dia ni ada meja makan tp mkn bersila kt bawah jgk... isk3..... 


Iman pandang je, org xbg dia pgg pinggan tu so trpaksa bg 


To Iman, jgnla jadi kanak2 obese ye... Amalkan pemakanan yg sihat , ni x semua pun bantai









Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...