In

GOING TO 30 WEEKS PREGNANT


I'm in 3rd trimester now.. phewww..Time sure flies really fast.Rasa baru je check upt positive.

Alhamdulillah both my pregnancy experience went by really smooth. No morning sickness, no bleeding, no cravings . I'm so blessed.

Untuk pregnancy kali ni, berdoa banyak2 supaya dapat bersalin normal. The first pregnancy I went through a c-sect due to fetal distress. Tapi sebenarnya I somehow berdoa untuk c-sect. Xtaula nape sbb nampak my friend yang kena bedah mcm best je huhu.

Reason nk bersalin normal adalah, nak anak at least 5 org.So kalau dh 2x ceaser chances max anak 3 je before kena ikat peranakan. I have 3 siblings which I found xmeriah hehe. My husband have 7 siblings and sangat rapat and nampak mcm best je. When parents getting older,there will be younger siblings stayed at home so the parents won't feel lonely.

So anyone who read this marila berdoa agar saya bersalin normal yeee... huhu

Hari ni dah 5 Ramadhan, and Alhamdulillah boleh bertahan puasa lagi. Belum ada yang tinggal. Miraculously I find myself quite energetic sampaila lepas berbuka. Bila dah dapat sugar dari makanan mmg mengantukla.

Selamat Berpuasa and selamat berbuka u olls. Will update my delivery preparation in the next post.


tata..

Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...