In

GIFT ! GIFT ! GIFT

2 Bulan ni kami dilimpahi dgn pelbagai hadiah, bersempena dgn kehadiran org baru.. dan juga birthday mummy dia...







Ni Iman kurang dr seminggu kot, rambut xcukur lg tuh....Gift dr datuk n nenek sebelah papa Iman... Diorg bg baby cot yg siap dgn bassinet... Ni duk dlm bassinet,kluarkan dr baby cot tuh...










Gift masa aqiqah tu... 2 guni hamper... huhu.. byk baju n toiletries... Mmg xyah beli utk beberapa taunla sabun n syampu...........












Iman dah sebulan.... dapat plak stroller dr atok n tokwan... my parent... sng mummy nak angkut g shopping mall... dh kata mak ko ni kaki shopping kannn...


Iman dh besar skit, nnt kita g ukur KLCC ke,OU ke, Pavi ke..ok??













Iman test drive kete baru dia......






For my birthday gift... Tau x apa aku mintak kt mak n ayah aku?????? Xtaula penah ke x dibuat org kan mintak benda gini utk hadiah birthday


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






tadaaaaaa.....ha ko ado??? Aku mintak mesin basuh fully auto kat mak ayah aku... Kan aku dah hangin ngan mesin basuh manual aku tuh... stress nk ulang alik 7 kali g mesin basuh tu baru siap....



Nk ngs aku skrg busy dgn Iman, pg start basuh baju, mlm baru siap di spin.... Mesin basuh lama dijual kt skolah tmpt mak aku keje.........



Mmg berbaloi2 r.... Rasa nk basuh baju hari2 je... haha....A gift from heaven wuhuuuu.... Thanks to my ayah n emak......




Wawz bg ape???? Selain bayar kos bersalin aku yg bley bli handbag mahal2 tuh.... Dia bagiiiiiiiii .. haaaa nntla aku reveal, mende tu x siap lg... Sebulan dua baru siap... okeh... tu ajer....



daaaa




Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...