In

SANTEKNYERRRRR................

Wah3...... skrg sy sudah pandai berblogwalking kt blog2 yg jual2 handbag nih..... Slalu tgk2 je, manela tau dh keje nnt bley jd referral nk bli bag mane kan..........



Tp tgk sajerla....... Tp tibes2, tgk kt blog tu td....wah!!!!!!!!! santeknyer handbag ni...fuh2 mengucap








Ye saya pink lover........ The design sgt simple, Colour pun sweet muweet gitu.......


Tssskkk, sentap saje aku tgk, memandangkan skrg xpatut bli pape yg mengarut sbb nnt nk beranak n dh beranak nk pakai duit manyak..........So duk diam2 je ok...


Tula ngade2 nk branak kt private yg sah2 RM5000 melayang..... Laki ko tu cover sepital govt je, walaupun 1st class free still ko xnk kn branak kt krajaan.....muahaha........

So tgk je k....... Xyah nk meleleh2 air liur tu........




Other colours yg merobek hati jgk...............








KHAKI/MAHOGANY - 1
FIELDSTONE - 1
BLACK - 1



Bag "jurulatih" ni wat aku sentap je kann... Eyh tp menyesal time brg hantaran tu x reti bli brg online lg.... Sbb harga bag ni sama ngan bag DKNY aku yg cenonet itu........Dhla bag tu x pakai pun sbb kecik.... Mmg sekadar perhiasan hntaran sajerlaaa




Hummmppphhh.... kalau aku simpan duit yg Wawz bg n xblanje mende2 mengarut agak2nya bley aku bli.... Tapiiii.... huhu, xpela....


Bkn nk bwk ke mana pun kan..duk umah je... Tp bley la wat suggestion untuk birthday present ke.....Ahaks.......









Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...