In Cats

my dreams come true


remember a few post back..i posted about how i really want a kitten especially a persian....sgt gile2 mahukan kucing itu....n nk mintak as birthday present huhu...but just about last week, asyraf's friend Taufiq (kok liong) who recently got married asked me if i want to take care 1 of his cat (he got 2 persian) while he's away to Kedah for his side reception....


Well of course i wanted to!!!!!! but i have to asked for my husband's permission dulu la kan... Then he said ok so..Yeay!!!



so lets meet the cat who's name is FERRARI....



why he's name ferrari? tuan dia ckp dia ni suka lari laju2 n sgt aktif huhu...yes he did...kt rmh ni pun lari sekuat2 hati tanpa arah tujuan but sgt penakut....bunyi guruh pun dh lari






enjoy his pic lepaking kt rumah :



lepak sambil peluk bantal







xde keje cleaning his face plus peluk bantal lagi....





smelling the laptop punya adapter =)





stretching......as stretch as he can






my fav pic....2 'boys' at my home tgh terdampar side to side, yg tu encik suami yg kepenatan balik dr gym huhu...





doesn't he look a lot like puss in boots in the latest shrek's movie? huhu gemuks and big eyes.....







this attention seeker's cat did this a lot...jln melenggang2 to me then dgn selambe kucing je sit on my books while i'm studying n he golek2 with my calculator...


so i don't know if i want this as my birthday pressie or not... mmgla best but kesian je if xde org kt rmh siang2...ddk dlm sangkar n sgt lonely...maybe i should hv 2? heee...cannot la huru hara rumah ni nnt...plus i got a little bit allergic to cat's fur,happen kadang2 je...walaupun dh ada kucing b4 ni....as i write this post...the cat still at my home...xtau tuan dia nk ambik bila.... my hubby pun dh suka kt kucing ni ...balik2 je bkn cari his wife but bekejar cari ferrari ni (do i sound like a jealous wife?? huhu) tp yg bestnye ferrari ni nk kt saya je...dia xnk sgt kt asyraf...xtaula nape,maybe ferrari is a boy n attracted to a girl??? hehe maybe..







Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...