In Food

Harper's Bazaar



Ok dah dapat g bazar ramadhan,tp still bukan dgn cik suami...G ngan kakak...Today saya makan kt umah mak...Hubby On call...Xdenyela aku nak buka sorg kt umah...Meleleh air mato aku dgr azan kang...Bazar yg dituju adela Bazar Raamadhan Tmn Setiawangsa....







Time ni blum kul 5 kot..tu yg xramai tu....Tu kakak saya...





Jom nengok apo yg ado..........




Kerabu





Kanan tu pesembor...Yg belah kiri tu xtahan woo tgk cendol yg berpeluh sejuk....







Ni gerai popia si Nadia AF brape ntah...Yg suara rock meneran tu...Akak baju cekelat tu mcm dh pakai baju renang muslimah plak aku tgk....














Tapi yg xsyioknye....Black outla plak 1 kawasan rumah parent... TNB ni mmg sajela memboikot.. Buka pun still xde letrik lagi...Maka bercandle light dinnerla dgn mak pak aku....






Tapi rasanya TNB ni nk suh rasa mcm mana rasa jadik owang mesikin yg xde letrik mlm2... Time makan sume cmne...Rasanyela...


Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...