In Going places

Mari mencuci




Maybe agak terlambat nk post pasal ni....But I managed to paksa my hubby tgk cuci d musical ini...Sgt susah kay nk paksa dia g tgk...Alasan..xminat cite melayu n xsuka teater...poyosss...End result...Gelak gile2 gak..


But it was my fault gak,g bli tiket ahad malam,dahla hari tu ada kenduri jugak kt rmh family in law..N esk die keje...Sbbnye,tersilap tgk tarikh..tgk Sunday je bli..










Before show started...





Negaraku...Dah lama giler okkay xnyanyi lagu ni..Last skali ble eyh..Mm time orentasi kt Uitm kot...






Habih dah...It's interesting,with the crew..Nabil yg best (he ganti Ac Mizal,maybe due to AC gado ngan Hans Isaac)







The casts....Overall best gilerr.Can't wait to watch another musical theater..Cite ni plg best bcoz of Awie..Beside die jadi lembut,and suara dia yg best gile,1st time dgr live...mcm nk suh dia nyanyi lagu Tragedi Oktober je..bley x...N Awie can do split...Like for real..Split yg cheerleaders slalu buat tu...









The gemuks me...




The kena paksa tgkp gmbar man..Yela dh pkul 1pg kot,kul 6 g keje...huuu layan jela bini die ni...





Another gemuks me....




Lambat giler diorg kluar for signing autograph,sbb menteri ape ntah jumpa kt bwh...





Vee,Jac,Harith Iskandar n Reefa





Afdlin,Nabil n Hans...Salah port plak tunggu...But I'm not the fan yg nak beratur pjg nk tgkp gambar dkt2 n mintak sign..Nak2 g ngan laki yg dh membebel nk balik tu...
Kalau ngan kawan bley jgk kan heeee...




Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...