In Shopping

SOPING MOPING LAGIK

Yeeeee.....Mengambil kesempatan wawz yg cuti Hari Ahad,ingat senang nak dapat cuti weekend... Kesian kan2?


Pas kenduri dkt rumah sedara,kenduri kesyukuran anak dia selamat balik dr Mesir... Aku dgn terkinja-kinjanya mengajak wawz g kuar,walaupun dia nak rehat je kt rumah,tp aku paksa jugak huhu... Alaaa nak g sorg bley je,kedai tu 15min dr rumah, Jusco 3min smpai naik ketela.....Tapi nk suh dia angkut brg2 yg ku beli nnt,haruslah mengangkut dia skali.....



G Babyworld lg,and what I bought todayyyy??????






Ini aje....pillow set,bib,cloth diaper,botol susu yg ke-2, nursing cover,laundry detergent ntok baby..mmmm ape lg eyh..tu pun 300 dh,rasa cm sket je brg yg bli....Still got more to buy... toiletries,baby wipes,lotion,pampers,baby sling,steriliser,pump manyak lgla....



Td g Jusco jap,wawz jumpa junior dia,doc kt HKL,aku pun merayapla nak bli brg lg, punya bersungguh tolak troli kutip segala brg yg dlm list, skali dgr salesgirl diorg ckp sesama diorg, "rugila sape yg beli brg harini,esk dh turun harga dh".... dlm hati aku ciss esk sale JJ lg ke?? Sia2 je aku bergerak 1jam kt kwsan yg 5min je jarak dia...huhu...Dh dia ckp cmtu aku pun meninggalkan troli di situ lalu belah....miahahahaha...jahat x??


Ala,dh kalau betul ada Sale mestila rasa membazir kalau xg bli time sale, aku xdela kaya sgt smpai nk menabur duit walaupun tau esknya ada Sale...Eyh mintak2 btul r,kalau x naya akak tu ...ceyyy tgk muka akak tu pun x.. (tym tu angkat telinga je,muka tgh tgk2 brg baby) gaya2 kepochila....









Xsahla kalau xde model kt seblah ni.....Olo cian budak baru pas kena bedah ni,kan2... Recovery dia gile cepat r,1hari bedah bley panjat cage yg tinggi mcm wawz....aku menjerit jela takut terkoyak je jahitan tu pastu darah membuak2....isk



Mana lg sekor????










Posing maut sket....









Tiut kan mak buyong ni,alahai mcm xsesuai je dia preknen, dh la kecik mcm baby... Rasa mcm nk jaga plak anak dia pas baca belog2 kucing yg lain....aishhh... huwaa kena wat istikharah ni....




end




Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...