In Cats

SHE'S A TICKING BOMB

My baby girl Miley ni ntah ke bile nye nak branak.... Kalau ikut research aku bln ni la she suppose to beranak.... Length kucing preknen 60-65 days...


Aku xtaula hari ni dia dh berapa hari kan.... Takut overdue je huhu






Mummy-to-be yg kepenatan









Xdela besar sgt dlm gmbr,tp kalau tgk live, besor tau









Hoh tu ape??? Nenen dia la... Dh besar 10 x ganda dr asal tau... mcm nk meletop je.... Pamela Anderson versi kucing heeee..............









Kepayahan nak membersihkan bon bon, sampai aku kena tampung badan dia... Perut besar, mcm manusiala,xleyh nk bend ....







Fuhhh, penat2 pas jilat badan








Hobi dia, ngap2 tgn aku, ntah ape yg sdpnye ntah, kita gosok kepala dia, dia bls dgn gigitan....iskkk




Wahai akak Miley, kapan kiranya kamu mahu melahirkan?. Tp kalau nk beranak tu,jgnla tym aku je ada kt rumah... Tunggula papa mu pun ada skali... Haku gelila nengok darah nnt, dgn uri sume... Kang pitam sape susah??



Wawz tanya aku, kucing ada x yg overdue? haha... Dh laki aku dokter manusia kann... Bkn doc kucing... But kitorg decide next week xbranak gak, nak bwk g vet, wat ultrasound.... Ley tgk brape ekor n agak2 due ble....huhu, dh mcm manusia plak....




End




Related Articles

2 comments:

Petite Cherie said...

Ya Allah cute nyer your cat :)) Gebu sangat!!

Mrs NDN said...

huhu yg ni kecik je actually.....sbb preknen kot tu nmpk gemok... the other one yg jantan lg gebu

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...