In Pregnancy

WAWZ + DILAILA = WMIH

Ever wonder how ur kids will look like? Especially when u r pregnant? Hee mestila kan,kalau x xkanla org sibuk2 nk g scan 3d la 4d la....


Me n wawz dh buat 4d scan tp xbrape clearla plak, salah machine ke salah baby yg tutup muka eyh? Xingat, so mmg xtau ikut sape sbnrnye.... Kalau muka bulat ikut akula kot...ehehehe... Tp sume baby pun agak bulat muka dia masa lahir....


So aku pun g mengorek gambar2 lama aku n wawz, utk tgk sape lg cute...huhu... N of course ble WMIH kuar nnt, nk tgk dia ikut sape.....


Prepare to tgk the cutest baby pic in the whole wide world....Ahahahaha...Yeakkk puji diri sndiri... Sila senyum je ok tgk gmbr2 nih...





WAN ASYRAF B WAN ZAIDI (WAWZ)




huhu...cute ke? ke? ke? Kalau ikut scan hidung WMIH mcm WAWZ time baby jek... Hidung gini,bile besar jd mancung plak, gano tuh?







Muka budak nakal 1





Muka budak nakal 2







Haaa, yg ni baru aku rasa comel la jugerk...huhu...






Gambar aku plak?? Alaaaa xyahla....Walaupun comelll tp xyahla... Sila muntah dan cirit birit ok


Beholdddddd........






NORDILAILA BT NORDIN (akula tu)













The botak girl, the pipi berat n etc.....huhu










Besar dah tibe2...Maafkan sy diatas keseksian itu....







Tunjuk ketiak yg baru di shave.... Aktif btol r dulu....Pipi maintain bolat











Kakak saye,saye,adek saye n ayah saye.... Kt muzium negares.... Apsal aku mcm nk overshadow org lain je...ahaksss...









1 whole family.... Aku yg tgh dgr lagu negaraku....



Huuuu xsabar nk nengok WMIH ikut muka sape....Kalau ikut aku sejibik, so muka akan jd mcm adek akula.... Sbbnye org kate time dh besar nila...Muka adik aku mcm muka aku versi laki....



Sama2 kita nantikan....Tunggu....


Now dh 1.45 am.... Tgahari nnt ada kenduri doa selamat utk diriku ini yg begitu berharga.....Dhla aku angkut,tolak sofa meja, angkat air mineral sekotak 12 kg tau.... Pastu kena marah ngan wawz, huhu...Dah dia on call...Nak tunggu dia balik lmbatla plak, pastu sah2 dia ngantuk tahap gaban sbb tdo 3jam je mlm td masa on call.....




p.s-aku benci gam gajah,td tgn melekat mcm hape kt bekas gam gajah tu,nk ngis xley tanggal.... Pakai minyak,sabun, perfume sume xley..Dhla thinner xde.... wawz plak tgh tido.... Sblum smpat ngs,aku dgn annoyingnya kejut wawz....setengah jam ko nk kejut..... Nk give up dh,tido ngn tgn melekat...Tp wawz akhirnye trsedar....Sambil bebel, pastu dia ckp g rndam air suam,pastu mata padam balik...


Mula2 xnk caye, td dh letak tgn bwh air paip laju2 xley tanggal jugak.... huhu...Sekali aku g buat, 2 saat tanggal terus....Sungguh aku kagum....Kesimpulannya,sila dgr ckp suami anda ok...huhu



end




Related Articles

0 comments:

Search This Blog

I'm Back......

Last entry was 2014. Lamanya x update blog. Rasa malu pula bila baca2 balik entry2 lama. What to update ya. Hmm I am still working. I g...